Late Night

// And I know the place but not the wave
// I feel, I feel no shame
// Oh now Mama, do you hear my fear?
// It's coming after me!


Nema više foliranja. Razvodnjavanja originalnih, dizajnerskih verzija, tako da budu prijemčive za široke narodne mase, ali ipak elegantno zaobiđu tužbe zbog krađe intelektualne svojine. Hvala Zaro, što nisi puno mudrovala, već doslovno, jedan na jedan, preslikala ove Rick Owens čizmice od pre koju sezonu.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

No more hypocrisy. Diluting the original, designer pieces, in order to make them more attractive to general public, still elegantly evading the intellectual property theft lawsuits. Thank You, Zara, for not trying to be too smart for your own good, and literally replicating those Rick Owens booties from couple of seasons ago.



DIY perspex knuckleduster rings // hardware store rings // OASAP irregular geometric shirt // OASAP crescent necklace // H&M slouchy cardigan // gray boucle vest from my mum // Mango matte wet look leggings // Zara zipper boots

photo // Ivana Korać

listen // Foals  - Late Night

 

38 comments:

  1. Volim tvoje loknice.. :) Super kombinacija i to prstenje me uvek odusevi. ;)

    ReplyDelete
  2. prva liga si!!!! i frizura i cijeli outfit!!!!!! zaljubila sam se u taj blazer i kosulju!

    ReplyDelete
  3. Hvala Zaro...i ja mislim.
    Kombinacija je stavrno super.

    ReplyDelete
  4. Ovo mi je savrseno! Kosuljica mi je fav <3

    ReplyDelete
  5. Gornji deo kombinacije mi je premoćan!

    ReplyDelete
  6. lijepa si, a prstenje je zakon! :)

    ReplyDelete
  7. Obožavam ove fotke. A i Zarino preslikavanje :)

    ReplyDelete
  8. Sjajna si :) Sve ali bas sve mi se svidja :)

    ReplyDelete
  9. kako ti je dooobro prstenje!!! ah!

    ReplyDelete
  10. Meni su ove nase Zarine cizme jos lepse nego Rick Owens boots.Bas su ih jos divnije izkrojili i zamislili.Obozavam ih!! <3

    Divno si ih ukombinovala sa ravno secenim stvarima.Svidja mi se kako sve to lepo visi na uskoj podlozi od helanki i onda opet bum sa neobicnim cizmama!!
    Divno divna!!

    ReplyDelete
  11. kao sto rekoh i tanji, sreca da ih ja nisam spazila inace bi mi propao soping post :)
    volim kako uvek izgledas savrseno i uvek mi se cini da ti je sve savrseno udobno ^.^

    ReplyDelete
  12. Prekrasno! Baš si uvijek svoja, geometrijski look i ne-boje ti stoje fantastično! čizme su <3! Ilina

    ReplyDelete
  13. Jooj te chizme su fenomenalne! Super look! <3

    ReplyDelete
  14. great colour blocking and perfect layering x
    M

    ReplyDelete
  15. Cizme sam vec srela kod nekoga, predobre su a deluju i veoma udobno! Igra sunca i senki na fotkama je predivna x

    ReplyDelete
  16. WOW WOW WOW, cool monochromatic outfit! Love the shoes!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: Samen met mijn beste vriendin ben ik een renblog begonnen: www.chicksrunningonkicks.com

    ReplyDelete
  17. Love the layering & your rings !

    http://www.olastory.com/

    ReplyDelete
  18. Sta bismo mi bez zare?Cizme su ludilo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  19. You look beautiful!!!;)

    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? I've already followed you on both ;))

    http://jesuismonika.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. odlično. te čizme su predobre!

    ReplyDelete
  21. hvala svima // thanks everyone

    ReplyDelete
  22. uvek se odusevim savrseno uskladjenim linijama i formom svakog tvog outfita! Futuristicki i hipsterski u isto vreme, a uvek sa licnimpecatom, fenomenalna si!

    ReplyDelete
  23. I really love these rings! :-)

    ReplyDelete
  24. Really great outfit! It's almost like architecture.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually, that's my profession :)

      thanks!

      Delete
  25. hvala svima // thanks everyone

    ReplyDelete
  26. Draga, odusevljena sam tvojom belom majicom u proslom postu.
    Gde si kupila neopren i kolika je cena, ako nije tajna? :)

    Sjajno izgledas i nije mi jasno kako ranije nisam otkrila tvoj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Kupljen je u prodavnici materijala na kilo, u Cirpanovoj ulici u Novom Sadu....mislim da je metar bio oko 700-800 din :)

      Delete
    2. Hvala! :)

      Znaju li oni sta je neopren ili ga moras sam potraziti?
      Da li je zahvalan za odrzavanje?

      Izvini sto sam dosadna, ali oduvek sam se pitala koji je to materijal, a ti si mi ga otkrila! :)

      Delete
    3. ne znaju...moras ga potraziti pod 'sundjerasti materijal' :)

      sto se odrzavanja tice, u sustini se ponasa kao sunjder, tako da pranje (na ruke) nije problem, jedino ga ne treba previse jako cediti i gnjaviti kako se ne bi poguzvao...susiti na vesalici :)

      p.s. kada se pakuje u kofer, urolati ga, a ne presavijati, da ne bi ostale 'bore' na sundjeru...eto nadam se da je od pomoci :)

      Delete
    4. Divna si! :****

      Delete