Ghubar magazine mention

Neko u francuskom web magazinu Ghubar smatrao je da bi bilo zanimljivo da prva zemlja za rubriku Global fashion bude - Srbija...Luka je pozvao i eto me, u lepom društvu, Elene, Maje i Lucijanoslava... // 

A Mention in November edition of a French web-magazine Ghubar...



Osim suvišnog 'i' u prezimenu, i nije loše ispalo. Daleko od toga da se predstavljam kao fashion blogger, valjda su to iz onog 'architect turned lighting designer turned fashion blogger and DIY enthusiast who never learned to sew properly' u tekstu zaključili...No, svi znamo da u Srbiji to možete popuniti jedino u polju hobi, nikako zanimanje.

15 comments:

  1. dobro si napisala...dok je vani bloganje postao cisti biznis ovdje na balkanu jos uvijek je hobi..pa tko voli nek izvoli :)
    cestitam za clanak :)

    ReplyDelete
  2. aaaaa....videla ovo kod Elene :) Svaka cast devojke, osvetlale ste nam obraz :)
    Ja sam zivim u NS. Daj da se nadjemo pa da kafenisemo i haramo po Najlonu :)

    ReplyDelete
  3. WOW!Pa ovo je nesto!Bravo,bravo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  4. videla sam ovo kod elene, sjajno! kakav briliantan post! jedno i viška...meni se to stalno dešava..stojšin, pa budem stojišin, stojšić, stojin...

    ReplyDelete
  5. hahah da,to sam rekla Luki da su te misspelovali...meni izbrkali tekst,nista nema smisla...i daleko od toga da se ja predstavljam kao bloger ljudima xxaxaxaxaxa(jos dalje lucijan,hahha,istoricar umetnosti)

    ReplyDelete
  6. :) super :)))
    a sto se potpisa tice polako, naucice :)

    ReplyDelete
  7. slučajno sam naletila na tvoj blog, baš je poseban. pratim te.

    Pusa,
    N.
    Visit LA STYLE MUSE

    ReplyDelete